DELIVERY & RETURNS

  • English
  • Italian
DELIVERY AND RETURN

Italy Delivery: €8 ; 2-3 working days
Europe Delivery: €8 ; 5-8 working days
US & Rest of World Delivery: €15 ; 5-8 working days

Shipping will be carried out Monday-Friday with the exception of Italian holidays. During promotions and holidays, please allow additional days for your order to be processed.

Please Note: shipping price does not include any import duties or local taxes. Please check with your country's custom office to determine what these additional costs are prior to purchase.

International customs duties and shipping costs are non-refundable.

RETURNS POLICY

If you wish to return your order, please e-mail our customer service team at care@happysheep.it giving the following details:

  • Order email
  • Order number
  • The item code of the garment to be returned or exchanged

You will then receive an email with shipping lable and shipping instructions.

Italy Return shipping cost: FREE  
Europe Return shipping cost: €15
US & Rest of World Delivery: €15

Please ensure that the products are in new, unworn conditions with their original tags and packaging. Prepare the parcel properly sealed before withdrawal, attaching the return label provided on your returns note.

Your item will receive a quality check before your return is authorised in order to ensure it can be accepted. Your refund will be credited to the same credit card used to make the purchase.

The goods can be returned back or exchanged within 14 days after the delivery. Refunds or exchanges for items returned without authorisation from the customer care won’t be issued.

PLEASE NOTE: For orders outside of the EU, all shipment fees and custom duties are on the customer's charge.

–SPEDIZIONE E RESI

Spedizione in Italia: €8 ; 2-3 giorni lavorativi

Spedizione in Europa: €8 ; 5-8 giorni lavorativi

Spedizione in US & Resto del Mondo: €15 ; 5-8 giorni lavorativi

Le spedizione vengono effettuate da Lunedì a Venerdì ad eccezione delle festività italiane. Durante le promozioni e le Festività, vi preghiamo di calcolare qualche giorno in più per processare il vostro ordine.

Attenzione: Per ordini fuori EU, il costo di consegna non include le tasse doganali e locali. Siete pregati di controllare presso l’ufficio doganale del vostro Paese per determinare eventuali costi aggiuntivi prima dell’acquisto. Tasse doganali e costi di spedizione non sono rimborsabili.

CONDIZIONI DI RESO

RESI IN ITALIA GRATUITI

Se si desidera restituire l'ordine, si prega di inviare un'e-mail al nostro servizio clienti all'indirizzo care@happysheep.it fornendo i seguenti dettagli:

  • Indirizzo email utilizzato per l'ordine
  • Il numero identificativo dell'ordine
  • Il codice articolo del capo che volete rendere o cambiare
  • Se desiderate sostituire il prodotto o essere rimborsati

Vi risponderemo con un'etichetta spedizione da stampare ed applicare al collo.

Assicuratevi che i prodotti non siano stati utilizzati, indossati e lavati e che siano nelle stesse condizioni in cui li avete ricevuti, con cartellino identificativo e confezione originale. Preparate il pacco debitamente sigillato prima del ritiro, attaccando l’etichetta di reso che vi sarà fornita.

Il tuo articolo riceverà un controllo qualità al fine di garantire che possa essere accettato. Il rimborso sarà accreditato sulla stessa carta di credito utilizzata per effettuare l'acquisto.

Potete rendere o cambiare uno o più prodotti entro 14 giorni dalla data in cui avete ricevuto il pacco. Non verranno effettuati rimborsi o cambi di capi restituiti senza l’autorizzazione del servizio clienti.

ATTENZIONE: Resi gratuiti solo dall'Italia, da tutti gli altri paesi tutti i costi di spedizione e le tasse doganali sono a carico del cliente.